+48 22 123 45 67
Warszawa, Polska

Regulamin Usług

Zasady korzystania z usług medycznych świadczonych przez Centrum CIMEEAC

Prawo polskiePrawa pacjentaAktualizacja: 15.01.2024
1. Postanowienia Ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług medycznych przez CIMEEAC Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Medycznej 15, 00-001 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000123456, NIP: 1234567890.

Centrum CIMEEAC posiada zezwolenie na prowadzenie działalności leczniczej wydane przez Wojewodę Mazowieckiego nr ZOZ.6740.1.2023 z dnia 15 stycznia 2023 roku.

Korzystanie z usług Centrum oznacza akceptację niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności.

2. Definicje

Centrum

CIMEEAC Sp. z o.o. - podmiot leczniczy

Pacjent

Osoba korzystająca z usług medycznych świadczonych przez Centrum

Usługi medyczne

Świadczenia zdrowotne w zakresie kardiologii, neurologii, okulistyki i medycyny ogólnej

Dokumentacja medyczna

Zbiór dokumentów dotyczących stanu zdrowia pacjenta, prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami

3. Zasady Świadczenia Usług

Rejestracja wizyt

  • Wizyty można umówić telefonicznie, osobiście lub przez formularz online
  • Potwierdzenie wizyty następuje w ciągu 24 godzin
  • Pacjent otrzymuje SMS lub email z przypomnieniem o wizycie
  • W przypadku pilnych przypadków zapewniamy dostępność 24/7

Przygotowanie do wizyty

  • Należy przynieść dokument tożsamości
  • Wcześniejszą dokumentację medyczną (jeśli dotyczy)
  • Listę aktualnie przyjmowanych leków
  • Kartę ubezpieczenia zdrowotnego (NFZ) lub polisę prywatną

Przebieg wizyty

  • Wywiad medyczny i badanie kliniczne
  • Dodatkowe badania diagnostyczne (w razie potrzeby)
  • Ustalenie diagnozy i planu leczenia
  • Wydanie zaleceń i recept
4. Prawa i Obowiązki Pacjenta

Prawa pacjenta:

  • Prawo do świadczeń zdrowotnych
  • Prawo do informacji o stanie zdrowia
  • Prawo do wyrażenia zgody na leczenie
  • Prawo do poufności informacji
  • Prawo do dokumentacji medycznej
  • Prawo do zgłaszania skarg
  • Prawo do drugiej opinii medycznej

Obowiązki pacjenta:

  • Udzielenie prawdziwych informacji o stanie zdrowia
  • Przestrzeganie zaleceń lekarskich
  • Punktualne przybycie na wizyty
  • Poinformowanie o odwołaniu wizyty
  • Przestrzeganie regulaminu placówki
  • Uregulowanie należności za usługi
  • Szanowanie personelu i innych pacjentów
5. Zasady Płatności

Świadczenia w ramach NFZ

Pacjenci ubezpieczeni w NFZ korzystają z bezpłatnych świadczeń zgodnie z zakresem kontraktu. Wymagane jest okazanie ważnej karty ubezpieczenia zdrowotnego.

Świadczenia komercyjne

Cennik usług komercyjnych dostępny jest w recepcji oraz na stronie internetowej. Płatność następuje przed wykonaniem świadczenia lub zgodnie z umową.

Formy płatności

  • Gotówka
  • Karta płatnicza
  • Przelew bankowy
  • Ubezpieczenie prywatne (zgodnie z polisą)
6. Odwoływanie i Przesuwanie Wizyt

Odwołanie przez pacjenta

Wizyty można odwołać bez ponoszenia kosztów do 24 godzin przed planowanym terminem. Odwołanie wizyty w krótszym terminie może wiązać się z opłatą manipulacyjną.

Spóźnienie pacjenta

W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut, wizyta może zostać przełożona na inny termin lub skrócona, w zależności od dostępności lekarza.

Odwołanie przez Centrum

W przypadku konieczności odwołania wizyty przez Centrum, pacjent zostanie poinformowany telefonicznie lub SMS-em z 24-godzinnym wyprzedzeniem.

7. Procedury Skargowe

Pacjenci mają prawo do składania skarg dotyczących jakości świadczonych usług.

Sposób składania skarg

  • Osobiście w recepcji
  • Pisemnie na adres: ul. Medyczna 15, 00-001 Warszawa
  • Elektronicznie: [email protected]
  • Telefonicznie: +48 22 123 45 70

Rozpatrywanie skarg

Skargi są rozpatrywane w terminie 30 dni od daty wpłynięcia. Odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej lub elektronicznej.

8. Ochrona Danych Osobowych

Centrum przetwarza dane osobowe pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.

9. Postanowienia Końcowe

Zmiany regulaminu

Centrum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. O zmianach pacjenci będą informowani poprzez publikację nowej wersji na stronie internetowej.

Prawo właściwe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

Rozstrzyganie sporów

Ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Centrum, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.

10. Kontakt

CIMEEAC Sp. z o.o.

ul. Medyczna 15, 00-001 Warszawa

Telefon: +48 22 123 45 67

Email: [email protected]

Skargi: [email protected]

Regulamin obowiązuje od dnia 15 stycznia 2024 roku.